onsdag den 23. marts 2011

For 2 kr forår


Prøv lige at se en fin barselsgave jeg har fået af Trine Søhest. Bare sådan fordi. Altså, sådan noget rører mig helt indeni. Blev bare så glad og ikke mindst totalt overrasket. Synes de er SÅ flotte og der er allerede blevet klippet i det blå;o) Billeder af det kommer senere. Det grønne er jeg overdrevet forelsket i og der skal virkelig overvejes hvordan det skal bruges. Måske til voksien..

Lillebror hedder stadig lillebror, da vi ikke er blevet helt enige om hvad han skal hedde. Jeg synes han ligner en Otto (og vil gerne opkalde ham efter min morfar) og kærsten hælder til Vilbert som vi også har gået og talt om inden han kom ud. Ja faktisk mig der foreslog det, men nu er jeg ikke helt sikker på, om han nu ligner en Vilbert. Han kunne også få begge navne, og det er vi enige om, men så er det bare lige rækkefølgen...

 I weekenden var vi ude og trille en tur med barnevognen. Lufte os selv og storebror i det gode vejr. Nogle drenge på vejen havde været i haven efter blomster og solgte fine forårsbuketter til bare 2 kr. Det kan man jo ikke sige nej til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar