onsdag den 5. januar 2011

Jeg har shoppet

Og jeg har shoppet lækkerier. Lige her. Jeg kunne godt have brugt MANGE flere penge, for øj øj øj hvor er der mange lækre prints. Men disse har jeg savlet over i evigheder, har da slet ikke tal på hvor mange gange jeg har puttet i kurven, for så at slette igen. Men nu da jeg har et ærligt og redeligt projekt for øje, synes jeg det retfærdiggjorde mit køb. Projektet er sønnens værelse. Det skal pimpes med disse lækre kvalivarer. Han har fået en halv høj seng i julegave og den skal have forhæng, hynder og puder, så rummet under bliver den lækreste hygge-hule ever! Stofferne ankom igår og siden da har jeg krammet, nusset, aet og savlet en del...har dog undgået det værste savl i selve stofferne.. Jeg er begejstret. Meget. Så her er lidt billedspam af lækerierne, sorry, men kunne ikke stoppe...ENJOY.





                                        Uhmmmmmmmm, det er lækkerier der vil noget!!!

4 kommentarer:

  1. Dejligt bare at shoppe amok :) God fornøjelse med alle herlighederne :)

    SvarSlet
  2. Heldige kartoffel :))))) Jeg må nøjes med at savle ned i tastaturet øv øv og så fyrre gange øv mere :)
    Du øh forresten, jeg synes, der mangler en meget vigtig blog i din blogliste ??? :)

    SvarSlet
  3. Mona - Ja, det var egentlig ret befriende bare at lægge i kurv, hi hi.

    Rikke - Uh ja, min blogliste...den er ikke opdateret, stor fejl fra min side. Må se at få rettet den;o)

    SvarSlet
  4. Hvilke lækkerier du er kommet i besidelse af, Ulla :o) Angående det grønne babysengesæt som jeg "kom til" at købe med hjem fra København. Jeg får nok alligevel aldrig brugt dynebetrækket til noget. Så hvis du er interesseret i dynebetrækket uden hovedpudebtrækket, så vil jeg rigtig gerne bytte.

    Som du nok har set på min blog, søger jeg en masse stofrester (12x12 cm), eller lidt større stykker stof i pink, rød, lyserød, brun, orange, lilla og gul. Alt sammen til mit store patchworkprojekt. Retroinspirerede nytryk, storblomstret retro, Graziela, Marimekko, Moomin eller søde børnemotiver. Der er en masse ting som har interesse. Hvis ikke du har set min efterlysning, finder du den i højre side på min blog.

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet