mandag den 17. januar 2011

Se venligst bort fra badeværelsesrod..men tjek lige hvordan jeg fint har camufleret mit blege fjæs med en sol;o)
Nej, jeg har ikke slugt en badebold og nej jeg skal ikke føde imorgen....billedet er fra i lørdags, hvor jeg er 33+2 uger, har kun taget 1½kg på (hurra for mig og nu hvor jeg skriver det i al offentlighed, så skulle det ikke undre mig, at jeg på de sidste 6 uger tager 10kg på...), bækkenbunden driller, men bliver holdt "i ørene" af en super dygtig/magisk fysioterapeaut. Hun udfører kranio-sakral terapi på mig og må indrømme at jeg ikke heeelt ved hvad det går ud på, men det virker og det er det vgtigste.
Vi ved ikke kønnet og der bliver gættet overalt vi kommer, ligger ca. 60/40 til pigesiden. Jeg selv er ikke sikker på noget, har ikke haft nogen drømme om det eller noget. Kæresten tror pige, sønnen mener bestemt det blir en lillebror. Og navn...gosh, det er svært; nogle gode foreslag??
Den kommende fødsel er begyndt at lure i baghovedet og jeg prøver ihærdigt, at tænke positive tanker om smerter, vejrtrækning osv. Vil jo helst ikke ende med kejsersnit igen, men er også megaræd for, at sprække fra det ene hul til det andet..info du rigtig gerne ville vide ikk?? Men det er nok min største frygt. Og da jeg hellere vil bruge penge på maling, tapet og stof til indretning end på fødselsforberedelseskurser (synes de er mega dyre), så må jeg klare mig med min egen træning og hvad jeg nu kan google mig frem til. Fortryder nok når jeg ligger der i hospitalsengen og ikke kan trække vejret..men børneværelserne tror jeg altså bliver så fiiine!

Nå, ikke mere fødselsnak for nu.
                                                                   

Tak til Ulla for inspiration og link til super lækre hjemmebagte pitabrød. Det blev aftens måltid og de var ræti ræti gode!!! Jeg brugte halv hvede- og halv grahamsmel og ellers fulgte jeg den super nemme opskrift til punkt og prikke. Fyldet var div grønt, en lækker feta-snackpeper-creme, kylling-avokadosalat og mozzarella. Det bliver ikke sidste gang vi laver de brød!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, din mave ser flot ud! Det bliver spændende finde ud af, hvad det bliver. Min egen scanning viste en lille pige, så det glæder jeg mig til:-)
    -Dorthe

    SvarSlet
  2. Tak Dorthe, det var sødt sagt;o)
    Tillykke med at i skal have en lille prinsesse, hvor dejligt!
    Kh Ulla

    SvarSlet
  3. Hej igen Ulla, jeg har givet dig en award, se mere på min blog.....

    SvarSlet