mandag den 5. juli 2010


Så, endelig fik jeg taget mig sammen til at bestille garn til denne skønne sag. Da det er mig selv, der skal strikke den, dog med kyndig vejling fra en strikkende grand tante, forventer jeg den ikke færdig før en gang i 2011...suk. Men jeg Vil have den!! Så må bare bide i de sure strikkepinde:-)
Det er jo ikke fordi, jeg ikke kan lide at strikke, jeg får bare hurtig ondt i fingre og håndled og så kan én omgang virke som 60.
Men men men, ikke så meget brok før starten er gået. Jeg glæder mig for vildt til at garnet lander her i huset.


Må indrømme, at symaskinen ikke er blevet vedligeholdt her i sommervarmen.
Vi nyder solen og haven. Samler "guldsten" som vi tegner på og lægger op på række, vander blomster med vandpistol, fjerner duelort fra gyngerne og sparker fodbold som de helt store VM mestrer. Det er for SKØNT!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar