tirsdag den 15. juni 2010

Sofahygge


Sådan en hel almindelig kedelig aften ser her sådan ud hjemme hos os. De to voksne dovendyr slænger sig i hver sin sofa med tæpper og hygge. Det lille tæppe kan åbenbart sagtens bruges til en stor mand;-)

Svigerforældrene har været i Sverige og hjembragt mit hækletøj ( hedder det det? Ligesom strikketøj??), et læææækert vattæppe, som jeg så de brugte til dyner i huset og en fin æbledug. Den så jeg hos den lokale genbrug, men der ville han ikke sælge mig den, for den lå på et bord med alverdens ting ovenpå...og han måtte jo passe på bordet, så først når han havde solgt bordet, kunne jeg købe den. Han ville gerne spærre den til mig...ja ja sagde jeg og tænkte du er da mærkelig. Men jeg sendte svigerne derop, for at se om bordet var solgt -og det var det jo selvfølgelig ikke - og der blev han åbenbart flov eller noget, for konen kom og tog alle tingene væk i et snuptag OG SÅ FIK DE DEN TILMED GRATIS????? Whhaaaaat?? Men fint nok for mig selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar