fredag den 11. juni 2010

Bog og stof udsalg

Jeg har ryddet ud i gemmerne og sælger derfor følgende. Skriv en kommentar eller mail på ullaib@hotmail.com hvis der er noget du ønsker at købe. Alle priser er + porto. Jeg sender selvfølgelig billigst muligt, medmindre du selv ønsker det som forsikret pakke.





Lækker vintage sommerkjole i det yndigste blomsterflor. Kjolen måler 135 cm i længde og ca. 82 cm under brystet (empire) og ca 90 cm i talje. Den er af let bomuld.

120 kr.



Ved godt det ikke er sæson, men julen er jo altid lige for døren og så er den fyldt med lækker inspiration.

25 kr.






We all love Lis P!

Begge bøger er i super fin stand. 50 kr pr. stk.



En moppedreng fyldt med lækre illustrationer om moden gennem tiden.

50 kr.




Design og magi er fyldt med lækre billeder, farver og inspiration til indretning.

45 kr.


Super fed opslagbog om det 20 århundredes modehistorie med mange billeder. Bogen er på engelsk.

60 kr.


Kan du lide lækker mad er der her rig mulighed for at afprøve nogle nye retter af.

45 kr.




Mindre stykke. Fra sengelinned.

15 kr. SOLGT



Wiinblad bomuldsløber. Jeg har to. De måler ca 47x138 cm.

35 kr pr. stk.



Bomuld, sengelinned. 1/4 dynebetræk, voksen.

35 kr.



Lidt kraftig bomuld. Nyt. 1 m.

45 kr.




Herlige klovnerier. Junior sengelinned. ½ dynebetræk.

30 kr.



I må have en herlig weekend.








2 kommentarer:

  1. Hej Ulla. Jeg er meget interesseret i det mindre stykke retrostof fra sengelinned, som du skriver koster 15 kr.
    Hvor stort et stykke er der? :o)
    Du kan skrive til mig på julia-runge@hotmail.com

    SvarSlet
  2. jeg er interesseret i det med klovne og i eva broderi bogen - evt til bytte - du kan jo tage et kig på min blog

    SvarSlet