fredag den 12. februar 2010

Fredag

Aahhh det´fredag og det´deejliigt:-)


Mig og sønnen er alene hjemme og den skal bare stå på hygge med tegnefilm, popcorn og dasen i den store luftmadras, som i øjeblikket fungerer som vores seng. ( Vi maler trappe/entre/hall´en op til 1. sal hvor vores soveværelser, så vi huserer i stuen pt.)


Jeg glæder mig til weekend, hvor jeg håber, jeg kan få tankerne væk fra den biopsi, jeg skal have lavet på mandag. Uhh er så træt af nåle, der skal stikkes ind i mig! Nå men det er vel ikke værre end en moderkagebiopsi...



Håber også jeg får lavet lidt i syrummet. Er igang med smækbukser til sønnen. De bliver gode tror jeg. Der kommer billeder senere.


Og så er det jo på søndag min pelsede tingest skal finde en ny ejer. Du kan nå det endnu!!



Nu vi snakker give away så se med her .


Jeg ønsker jer alle en super dejlig weekend:-)




2 kommentarer:

  1. det lyder da super hygge,dejlig weekend til dig og sønnen.

    håber jeg bliver den heldige nye ejer af den fine mobil holder ;)

    KH Sara

    SvarSlet
  2. Tak:-)
    Jaaah nu må vi se..;-)
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet