torsdag den 18. februar 2010

Et lille pip

Jeg har haft migræne lignende hovedpine de sidste dage, så ingen billeder er der, af min byttehandel og min fine gave. Men jeg byttede med Lonni, to stk fine forårsbrocher for et stk sælskinds mobilholder. Jeg er så glad for mine brocher. Og de er allerede taget i brug.

Og min gave fik jeg af Trine. Et super fint stykke retroblomstret stof i pink, lilla og grøn. Virkelig flot synes jeg og super sødt af hende, at bare forære det til mig. Altså nogen gange er fremmede mennesker bare de sødeste. Det er også allerede klippet i og skal munde ud i et tæppe.

Jeg tog kamera med ned i mit syværelse, men glemte alt om det igen og nu kan jeg så ikke lige finde det. Ved ikke om det er kommet med op igen, eller om det gemmer sig i bunkerne af stof...men orker ikke lige nu at lede.

Suk, jeg hader hader hader de her hovedpiner som sidder i øjet og som kan blive ved i dagevis. Værst er næsten når der følger kvalme med, som der gjorde igår. Der er bare ikke så meget andet at gøre end ligge stille og lukke øjnene. Har idag prøvet at ignore det væk, lykkedes ikke helt dog.

Kig lige med her og her. Er da vild med de her give aways.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar