torsdag den 4. februar 2010

En (f)underlig dag

Dagen idag har budt på tårer, glæde, grin og stilhed.
Det startede med en opringning om, at kærestens mormor lå på de sidste timer. Og selvom det var ventet, så er det altid trist når nogen går bort.
Dagen idag var også sønnens første legedate uden hverken mor eller far. Han skulle med skønne Mathilde hjem og de leger bare så godt sammen. Hendes mor hentede dem og de tog hjem til frugt, hygge og leg. Da jeg kom og skulle hente, bød hun på the og snak som mødre nu gør...dvs. jeg kender hende jo ikke rugtigt, kun fra når vi har mødtes ved aflevering/afhentning og jeg er ikke en særlig god smalltalker..alligevel endte vi med at sidde tæt på 2 timer og snakke om alt mellem himmel og jord og faktisk endte det også med, at jeg fortæller om mine mislykkede graviditeter/ufrivillge aborter og jeg sidder og græder foran hende..hmm ikke helt hvad jeg havde planlagt/forestillet mig, at jeg skulle gøre. Heldigvis var hun supercool og blev ikke pinligt berørt. Det må åbenbart stadig ligge dybt i mig, selvom jeg føler, at jeg er kommet over det og sjældent tænker på det.
Efter legedaten, skulle vi videre til familie samling grundet mormors død. Og det indebar mest latter og hygge. Helt efter mormors ånd.
Så alt i alt en blandet dag må man sige.

Noget helt andet er det her: man kan være heldig her. Der er skønne mummitrolde på spil.
Og her hos kanelbollen er der en cool sminkepung på spil. Vi elsker jo bare give aways og den spændning der medfølger...dadadadaaaaaaaa:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar