søndag den 14. februar 2010

Drrrrumrolllll.....

Og vinderen af min første give away er (kuverten åbnes med stort besvær, helt som i de kendte award shows..)..........Fru Melgaard.
Stort Tillykke, hvis du giver mig din adresse og evt. målene på din mobil, finder pelsen hjem til dig og din mobil:-)

Stor Tak jer andre som deltog. Det bliver ikke den sidste af slagsen her på bloggen.



Jeg selv prøver igen at være heldig lige her.
Og Her, en super gave kunne det blive, til en af de 3 gravide veninder jeg har..

2 kommentarer:

  1. Ihhh hvor skønt - Den glæder jeg mig til at modtage:-). Jeg sender dig fluks en mail med min adresse og nogle mål på min mobil.
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Hov kan ikke lige finde din mailadresse nogen steder:o), så jeg skriver lige her.
    Jeg har lige googlet målene på mobilos og de er: 107,5 x 46,7 x 14,8 mm.
    Hvis du skriver til mig på msn002@tdcadsl.dk, så kan jeg sende dig min adresse:).
    Vh. Louise

    SvarSlet