lørdag den 4. juli 2009

Projekt liggestol

Så skulle det være. Ligestolene "fulgte" med huset og det er 2 somre siden jeg købte stof til projektet. Men idag blev dagen.
Værktøj, stof og stole blev hevet frem imens lillemanden sov middagslur og kæresten sendt ud for at handle.


Her står gammel og ny side om side. Blev nødt til at have den gamle stående som model, så jeg kunne hitte ud af det.

Stol med nyt betræk. Hmm der mangler noget..

Ny maling..i første omgang bare grunder. Tror jeg vil finde en lys, mat blågrøn nuance.

Outlook fra liggestol.

Aaaahhhh.
Fik kun lavet den ene,nfor jeg rendte tør for hæfteklammer. Men tror de bliver gode. Man sidder godt i dem, dog lidt svær at kommer op af. Det eneste er, om jeg hurtigt bliver træt af blomsterne..men så må jeg jo bare på den igen:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar